Servicekoncept

Driftsoptimering og lang levetid for det tekniske anlæg.

SCANVIEW SYSTEMS Quick Support

Med en SCANVIEW SYSTEMS aftale er hjælpen aldrig længere væk end den nærmeste telefon. Online support er et supplerende serviceværktøj, der hjælper os til at hjælpe vores kunder hurtigt og effektivt. Vi tilbyder også fjernsupport og service via 4G modems. Vi sikrer, at vores kunders anlæg løbende bliver efterjusteret, både under installations- og afleveringsfasen samt i serviceperioden.

50%
50%

Serviceniveauet

Driftsikkerhed er en forudsætning for at få det ønskede udbytte af anlægget. Manglende vedligehold eller efterjustering kan resultere i dårligere drift og stabilitet. Derfor er det vigtigt at afklare, hvem der skal udføre disse opgaver – jo tidligere i processen des bedre.

SCANVIEW SYSTEMS servicekoncept er et unikt skræddersyet produkt, hvor det sikres, at man kun får den serviceaftale, der sikrer den investering, man har lavet i anlægget.

Følg linket herunder og læs mere omkring servicekonceptet.

Servicerapport

Vi har udviklet SCANVIEW SYSTEMS serviceaftale konceptet for at sikre den høje kvalitet, og servicerapporten er en vigtig del heraf. Den indeholder tjeklister og dokumentation, fx plantegninger, TVO installationserklæringer, log-filer, netværksdokumentation mv.

50%
50%

Kvalitet og service

Vores specialuddannede teknikere tilbyder en unik service. Alle projekter gennemarbejdes og dokumenteres, så vi sikrer en høj kvalitet.

Kvalitet og service er vigtige nøgleord og bliver prioriteret højt. Kvalitetsarbejde er en vigtig proces, som hele tiden optimeres.

Det er væsentligt at have fokus på driftssikkerhed, da det er en forudsætning for, at få det maksimale udbytte af sit system.